cseppgyerek

A Van Helyed Alapítvány modellprogramjának blogja.

Az alapítvány várja és köszönettel fogadja támogatásukat.

A blogról bővebben itt olvashat.

Ezen az oldalon nem lehet kommentelni. Ha kérdése, véleménye van, kérjük, írjon a vanhelyed@gmail.com címre.

Beszámolók, jelentések

Facebook

Keress minket a Facebookon is!

 

2009.10.18. 22:20 cseppgyerek admin

Válaszlevél Dzseninek

Címkék: önkéntes üzenet

Kedves Dzseni,

Remélem olvasod még ezt a levelet!! Én nagyon jól vagyok. Egy pici 6 hónapos kislányra vigyázok a nap legnagyobb részében. Nagyon aranyos, sokat mosolyog és keveset sírdogál.

Én is sokat játszom vele :) És az én anyukám is vár haza, de mondtam neki, hogy majd Karácsonykor megyek csak haza. Akkor veletek is fogunk találkozni, mert megyek hozzátok mindenképp!!! Nagyon hiányoztok ti is, mindenki. Sajnálom, hogy most nem lehetek ott és nagyon boldog vagyok, hogy írtál levelet, mert így kicsit könnyebb nekem! Ma reggel pont Hétes gondolatára ébredtem, és erre pont a te leveledet olvastam. Nagyon szép reggel!

Hú, az állatkert nagyon jó, évek óta el szeretnék menni, mert nagyon régen voltam, még gyerekkoromban. És a Sportarénában sem voltam még. Majd írd meg, milyen volt és mit láttatok!

Puszillak és ölellek Dzseni és Ramóna, Berna, Roxi, Lajos, Zoli, Rafael, Anasztázia, Joli, Kristóf és Balázska titeket is!

Sára

komment

süti beállítások módosítása