cseppgyerek

A Van Helyed Alapítvány modellprogramjának blogja.

Az alapítvány várja és köszönettel fogadja támogatásukat.

A blogról bővebben itt olvashat.

Ezen az oldalon nem lehet kommentelni. Ha kérdése, véleménye van, kérjük, írjon a vanhelyed@gmail.com címre.

Beszámolók, jelentések

Facebook

Keress minket a Facebookon is!

 

2009.10.19. 12:57 barb

Interjú Oláh Ibolyával

Címkék: jobbvelunkavilag médiacsoport

- Te nyertél egyszer a Megasztárban, ugye?

- Igen.

- Hány éves vagy?

- Ilyet nem illik megkérdezni egy nőtől.

- Hogy kezdtél el énekelni?

- Elég sokáig fociztam, de aztán azt abbahagytam, és nem tudtam, hogy mit kezdjek az életemmel. Semmi nem szerettem volna lenni, így lettem énekesnő (nevet).

- Szeretsz énekelni?

- Igen, nagyon.

- Mit fogsz énekelni a Jobb velünk a világon?

- A Magyarország című számot.

- Van gyereked?

- Nincs, még párom sincs.

- Miért?

- Mert nehéz normális férfit találni.

- Hol laksz?

- Pesten.

- Ózdon énekeltél már?

- Még nem.

- Szeretnél eljönni?

- Ha meghívtok, akkor elmegyek.

- Tudsz főzni?

- Hát, nem igazán. Egyszer három hétig gyakoroltam a nyírségi gombócleves elkészítését. Minden nap megfőztem, mire egyszer tényleg sikerült.

Szöveg: Hanna Montana 12 éves, Lajos, Roxi 9 éves, Csipkerózsika 11 éves

Kép: Ben, 12 éves

komment

süti beállítások módosítása