cseppgyerek

A Van Helyed Alapítvány modellprogramjának blogja.

Az alapítvány várja és köszönettel fogadja támogatásukat.

A blogról bővebben itt olvashat.

Ezen az oldalon nem lehet kommentelni. Ha kérdése, véleménye van, kérjük, írjon a vanhelyed@gmail.com címre.

Beszámolók, jelentések

Facebook

Keress minket a Facebookon is!

 

2012.08.26. 17:17 smalladam

Milyen volt az idei alkotótábor?

A tábor nagyon jó volt, számomra is és mindenkinek. Azért volt jó a tábor, mert sok mindenki tanult valami apróságot, például fonni, festeni, rajzolni, kamerát használni.

A médiacsoportban együtt dolgoztunk az Ádámékkal, és sok mindenben segítettünk egymásnak. Például cikket írni, fotózni, riportot készíteni, kamerázni. Én is segítettem a médiacsoportnak, például írtam cikket a fürdőházról, Zolival közösen készítettünk riportot az ózdi tévével, és erről írtunk cikket is. Készítettünk interjúkat a többi gyerekekkel.

1IMG_1807.jpg

Pongó Zoltán és Pongó Krisztián

Újat nem tanultam, mert eddig az elmúlt két évben nagyjából ugyanezeket csináltuk. De ugyanakkor hasznos volt a tábor, mert elfoglaltam magam és szívesen csináltam.

Írta: Pongó Krisztián

komment

süti beállítások módosítása