cseppgyerek

A Van Helyed Alapítvány modellprogramjának blogja.

Az alapítvány várja és köszönettel fogadja támogatásukat.

A blogról bővebben itt olvashat.

Ezen az oldalon nem lehet kommentelni. Ha kérdése, véleménye van, kérjük, írjon a vanhelyed@gmail.com címre.

Beszámolók, jelentések

Facebook

Keress minket a Facebookon is!

 

2009.10.16. 11:00 cseppgyerek admin

Gergő: A rokkos nem tud rajzolni:)

Címkék: önkéntes üzenet

 

Sziasztok, Gergő vagyok, egyetemista. Leginkább emberekkel szeretek együtt lenni, meg egyedül, és remélem, ezzel sokan vannak így. Az ovis csoporttal foglalkoztam Hétesen, nagyrészt festettünk meg rajzoltunk. Én egyáltalán nem tudok rajzolni, szerencsére ők tudtak. Legegyszerűbben megfogalmazva azért mentem Hétesre, hogy megpróbáljak segíteni másokon és magamon.

Szia Dani!

Gergő vagyok Budapestről, tudod a rokkos. Itt minden oké, elkezdődött az iskola meg a munka. Igazából mikor visszajöttem Pestre és járkáltam a városban, elképzeltem, hogy itt vagy velem és megmutatok neked mindenféle jó helyet, meg, hogy focizunk itt az egyik téren. Remélem a labdátok megvan még, meg, hogy odaadod a többieknek is. Azért is vigyázzatok a labdára, mert ha lemegyek Hétesre, megtanítom nektek a világkört. Nem olyan nehéz, csak gyakorolni kell. Apádat üdvözlöm, remélem áll még az ajánlat, hogy ott aludjunk a Misivel. Tudod, akivel beszéltél telefonon. Ő kicsit megijedt, mikor azt mondtad neki, hogy szétütöd meg bedobod a tóba, de aztán mondtam neki, hogy csak vicceltél.

Visszanéztem a videókat, meg a fotókat amiket a telefonnal csináltál, elég jók lettek.

Ricsit is üdvözlöm, meg anyukádat, és mondd meg neki, hogy köszönöm a vakarót meg a bort! Meg apádnak is köszönöm a kávét, a pop cornt, a cigit meg a kólát. Jó volt ott nálatok néha megpihenni. Egyszer, mondjuk tavaszi szünetben, följöhetnél Pestre. Megkérdeztem anyukámat és azt mondta, hogy aludhatnál nálunk. Ezt majd megbeszéljük, addig még úgyis megyek Hétesre. A többit majd személyesen.

csá:

Gergő

kézbesítve: '09.10.13.

komment

süti beállítások módosítása