cseppgyerek

A Van Helyed Alapítvány modellprogramjának blogja.

Az alapítvány várja és köszönettel fogadja támogatásukat.

A blogról bővebben itt olvashat.

Ezen az oldalon nem lehet kommentelni. Ha kérdése, véleménye van, kérjük, írjon a vanhelyed@gmail.com címre.

Beszámolók, jelentések

Facebook

Keress minket a Facebookon is!

 

2009.10.21. 16:00 cseppgyerek admin

Szia Fatima,

Címkék: önkéntes üzenet alkotótábor

Nagyon jó, hogy írsz. Dzseni és Ramóna levelének is nagyon örültem. Milyen süteményt ettetek? Én itt szinte alig sütizek, pedig nagyon szeretem.:)

Én is nagyon sajnálom, hogy nem vagyok ott, meg úgy általában Hétes hiányzik, meg te és mindenki. Meg, hogy halljam, ahogy muzsikálnak a zenészek. Jó, hogy van a blogunk és azt mindig megnézegetem, mikor elkezdtek hiányozni.

Tényleg lehet, hogy találkoztok a Juniorral? A táborban azt mondtad, hogy jó lenne, ha egyszer ő jönne le, ugye?? Hú, akkor jó lenne, ha most találkoznál vele:)  Mindenképp írd meg nekem, hogy találkoztatok-e és az újságban majd elolvasom a riportot!! (Találkoztak vele, az interjút nem sokára közzétesszük.) És kézzel papírra is írhattok nekem levelet és odaadhatjátok Barbarának, vagy Évinek, vagy bárkinek és ők valahogy eljuttatják nekem.

Te is hiányzol Fatima és persze, hogy megyek majd a táborba. De legközelebb decemberben is találkozunk, mert megyek haza karácsonykor, és akkor benneteket is meglátogatlak. Addig pedig levelezhetünk.

Puszi,

Sára

komment

süti beállítások módosítása