cseppgyerek

A Van Helyed Alapítvány modellprogramjának blogja.

Az alapítvány várja és köszönettel fogadja támogatásukat.

A blogról bővebben itt olvashat.

Ezen az oldalon nem lehet kommentelni. Ha kérdése, véleménye van, kérjük, írjon a vanhelyed@gmail.com címre.

Beszámolók, jelentések

Facebook

Keress minket a Facebookon is!

 

2009.10.15. 11:00 cseppgyerek admin

Éva: Vigyázz, jön a Pókember!

Címkék: önkéntes üzenet alkotótábor

 

Hámori Éva vagyok, kerámia tárgyakat készítek. A táborban a kézműves csoport tagja voltam. A gyerekekkel készítettünk gipszfigurákat, falidíszeket, képeslapokat, ékszereket.

Kedves Roxi, Anasztázia, Barbi, Liza, Rozi, Ramóna, Dani, Márió és a Többiek!

Örülök, hogy Veletek tölthettem ezt a hetet! Köszi, hogy olyan barátságosak voltatok és olyan lelkesen vettetek részt minden kézműves foglalkozáson!

Nagyon sok tehetséges gyerekkel és felnőttel találkoztam. Szebbnél szebb alkotások születtek, amire mindannyian büszkék lehetünk.

Jó lenne, ha a következő táborig otthon is gyakorolnátok, készítenétek rajzokat, díszeket, stb. Láttam, hogy a szülők is szívesen beszálltak a munkába és nagyon jó ötleteik voltak. Velük együtt gondolkodjatok azon, hogy miket fogunk jövő évben csinálni! Alig várom, hogy újra találkozzunk!!!

Éva

kézbesítve: '09.10.13.

komment

süti beállítások módosítása