cseppgyerek

A Van Helyed Alapítvány modellprogramjának blogja.

Az alapítvány várja és köszönettel fogadja támogatásukat.

A blogról bővebben itt olvashat.

Ezen az oldalon nem lehet kommentelni. Ha kérdése, véleménye van, kérjük, írjon a vanhelyed@gmail.com címre.

Beszámolók, jelentések

Facebook

Keress minket a Facebookon is!

 

2009.10.18. 22:12 barb

Pulykát ettem sajttal

Címkék: médiacsoport

Tegnap délután kilencen jöttünk a buszon Hétesből Budapestre. Az úton nem volt senkinek nem volt semmi baja, nem lettünk rosszul a buszon, jól éreztük magunkat. Amikor megérkeztünk, elmentünk a Centrálba, és ott vacsoráztunk. Én pulykát ettem sajttal, finom volt. Utána ittam Fantát, meg frissen facsart narancslevet. Szétosztottuk a gyerekeket, hogy ki kinél alszik, én a Bódis Krisztánál aludtam.

Szöveg: Ben, 12 éves

komment

süti beállítások módosítása