cseppgyerek

A Van Helyed Alapítvány modellprogramjának blogja.

Az alapítvány várja és köszönettel fogadja támogatásukat.

A blogról bővebben itt olvashat.

Ezen az oldalon nem lehet kommentelni. Ha kérdése, véleménye van, kérjük, írjon a vanhelyed@gmail.com címre.

Beszámolók, jelentések

Facebook

Keress minket a Facebookon is!

 

2011.09.05. 03:19 itipeti

Bontogatom a szárnyaimat

Címkék: 2011. angyalprogram

Angyallá váltam. Na ezt sem gondoltam volna magamról még pár hónappal ezelőtt. És – bár nem mondták ki így, de nem gondolta volna Hétes telep egyetlen lakója sem.

(Bocsánat, Budai Gyula barátom azért tudhatott valamit, merthogy az alkotótábor nyitónapján azt mondta: „-Na igaz-e, hogy a Kriszta magát is a hétesiek mellé állította?! Tudtam én azt, hogy így lesz!”) És így lett… Szigorú tekintetű hivatalnokból a telep lakóinak ügyeit intéző, jogviszonyrendező, kapcsolatépítő, segítő munkatársává váltam a Van Helyed Alapítványnak, és így Krisztának, Annamáriának és Gergőnek.Mészáros Éva Vodafone angyal

A Vodafone Magyarország Főállású Angyal elnevezésű programja keretében tehetem mindezt, egy éven keresztül. A feladatom: lakhatási feltételek javítása, jogviszonyrendezés, közüzemi szolgáltatások legális használatának elősegítése, adósságrendezés lehetőségének megkeresése.

Köszönöm Krisztának a biztatást. Köszönöm a Vodafone Magyarországnak a lehetőséget és a támogatást. Köszönöm a Hétes összes lakójának a bizalmat, a barátságos szót. Nekik szól ez az idézet (V.A. Schsoffstall)

„Műveld hát saját kertecskédet,
magad ékesítsd fel a lelked.
Nem mástól várd, hogy virágot hozzon neked.
És tanuld meg, hogy valóban nagyon sokat kibírsz,
Hogy valóban erős vagy,
És valóban értékes.”

Most megyek és dolgozom. Szárnyalok, ahogy egy angyalhoz illik.

Mészáros Éva
2011. szeptember 05.

komment

süti beállítások módosítása